Regióny Bratislava Trnava Trenčín Nitra Žilina Banská Bystrica Prešov Košice Top

Šok v NAJZNÁMEJŠOM reťazci: ŠPINA a HNILÉ potraviny! Toto je jeho REAKCIA

supermarket, obchod, nákup, pozor, výstražný trojuholník
Kontrolóri zistili v predajni Lidl päť nedostatkov. Ilustračná foto. ZDROJ: Pixabay.

BARDEJOV – Predávame len tovar so 100 % kvalitou a čerstvosťou. Výsledky štátnej kontroly v predajni Lidl však prekvapili. Kontrolóri našli viacero nedostatkov, neporiadok či hnilé pomaranče.

Po tom, čo regionálna Štátna veterinárna a potravinová správa navštívila vo februári pobočku siete Lidl, opäť zistila prehrešky. Tentokrát pochybila prevádzka v Bardejove. „Konkrétne išlo o päť porušení hygienických a obchodných pravidiel. Problémom boli omrvinky v poličkách na pečivo, chybné cenovky či hnilé ovocie,“ uvádzajú Hospodárske noviny. Nemecký reťazec za to dostal od potravinovej správy pokutu 10-tisíc eur.


V OBĽÚBENEJ slovenskej potravine našli SMRTEĽNE nebezpečnú BAKTÉRIU: Výrobca mal prehrešky OPAKOVANE!


Tržbami jednotka na slovenskom trhu sa nevyznamenala ani čistotou. „V časti predaja dopekaných pekárskych a rozmrazovaných výrobkov boli police v regáloch a lišty pod kartónmi s rozmrazenými pekárskymi výrobkami znečistené zvyškami a omrvinkami z pekárskych výrobkov,“ citujú HN-ky správu o výsledku kontroly. Tá poukazuje aj na chybné označenia, ktorými zaviedli kupujúcich.

Reťazec vykonal okamžitú nápravu, pričom reagoval, že zrejme išlo o ľudské zlyhanie. Hospodárske noviny však pripomínajú, že to nebolo prvýkrát, čo reťazec pochybil.